Saker ni kanske inte visste.

Jag vet att ingen orkar bry sig om såna här listor eller frågor, men jag hade inget liv för en kvart sen, och nu hade jag tvångstankar till att besvara alla.  Ja, nu vet ni det.

1. Vad heter du?
Jennifer

2. Är du beroende av något?
Haha, många saker.

3. Har du blivit förbannad för ingenting?
Det är väl oftast så.

4. Har du velat ta ditt liv?
Mja... Inte sådär jätte seriöst kanske. Eller ja, ni förstår.

5. Har du blivit dumpad?
Japp.

6. Har du blivit slagen allvarligt?
Nej.

7. Tar du droger?
Nej!

9.  Har du pussat en tjej?

Haha, ja!

10. Hatar du någon?
Nja, jag tror inte det.

11. Älskar du någon?
Alla min vänner och familj!

12. Har några av dina vänner svikit dig?
Jag vet inte det faktiskt

13. Har du djur?
Hade en katt och mnågra fiskar, men inte nu.

14. Har du legat brevid en tjej i sängen?
Klart.

15. Hatar du dig själv?
Nej.

16. Gillar du orange?
Det kan vara fint ibland.

17. Har du en piercing?
Öronen & naveln

18. Har du nån sjukdom?
Inte vad jag vet.

19. Har du skämt ut dej för den du gillar?
Hahaha, ja!

20. Har du en tatuering?
Ska nog göra en nästa sommar! (:

21. Har du en plattång?
Klart.

22. Har du något syskon?
En lillebror.

23. Har du bra humor?
Hahaha, alltid!

24. Är du brunett?
Mjaa, halvt.

25. Gillar du att stå i duschen flera timmar?
Ja, det är härligt!

26. Tycker du om hästar?
Älskar dem!

27. Sjunger du i duchen?
Ja, ibland kan det hända.

28. Har du skilda föräldrar?
No, Thank God!

29. Har du gått på simskola?
Nopp.

30. Har du sagt bög till någon och menat allvar?
Tror inte det. Om han inte är bög då förstås.

31. Har du sagt hora till någon och menat allvar?
Nej.

32. har du fuskat på ett prov?
I guess.

33. Har du en TV på ditt rum?
Vem kan leva utan tv på sitt rum? ;)

34. Har du bilddagboken?
Yes.

35. Har du MSN?
Klart!

36. Använder du smink?
Ja, men inte alltid?

37. Använder du parfym?
Yes

38. Gillar du att shoppa?
Om jag gör, det är ett faktum för alla tjejer! Jag älskar det!

39. Har du varit kär?
Måånga gånger.

40. Kan man lita på dig?
Absolut!

41. Gillar du tacos?
Det är supergott!

42. Tycker du att du är söt?
Nja, kan hända någongång.

43. Är du bra på att dansa?
Haha, kanske.

44. Har du spelat fotboll?
Ja.

45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet?
Vet inte faktiskt. Kan hända.

46. Speglar du dig minst 10 ggr om dagen?
Hahah, tror det!

47. har du ätit något som varit så äckligt så du spytt?
Tror itne det.

48. har du lockigt hår?
Halvt, har egentligen spikrakt, men gjorde permanent för ett halvår sen.

49. Gillar du att tugga tuggummi?
Ja!

50. Borstar du tänderna varje morgon och kväll?
Ja.

51. Är du kortare än 1.65m?
Jag är 165/166 cm, så nej.

52. Beter du dig ofta omoget?
Kan hända.

53. Har du blivit kallad fjortis?
Ohja!

54. Har du en pojk/flickvän just nu?
Nix.

55. Har du gråtit inför en vän?
Många gånger.

56. Kan du sjunga fint?
Haha, kan jag inte påstå.

57. Har du sett nån vara allvarligt skadad?
Mja.

58. Säger du alltid vad du tycker?
Ja!

60. Vad heter du i mellannamn?
Maria & Helena

61. Kan du tala något annat språk flytande än svenska?
Engelska? Men kanske inte helt, men ah.

62. Har du bra självförtroende?
Kan man väl inte påstå.

63. Älskar du sommaren?
Really love it!

64. Älskar du vintern?
Ibland bara.

65. Har du mer än 6 par skor?
Japp.

66. Tror du på gud?
Jag vet inte.

67. Tror du att du kommer bli en förälder?
Hoppas jag!

68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor?
Öh, ja.

69. Är du rädd för att dö?
Som fan.

70. Gillar du att sova länge?
Ja, ibland.

71. Har du vart med om en allvarlig olycka?
Nej, som tur är.

72. Är du bra i skolan?
Gör ju mitt bästa så.

73. Är du tystlåten?
Nej, oftast inte.

74. Har du förlorat en äkta vän?
Ja, men har fått tillbaka den.

75. Har du varit olyckligt kär?
Njaa, jag vet inte.

76. Har du träffat en kändis?
Japp.

77. Blir du glad när du lyssnar på glad musik?
Faktiskt.

78. Kan du göra eget kaffe?
Haha, ja.

79. Har du lagat mat?
Haha, vem har inte?

80. Är du klantig?
Ja, väldigt ofta.

81. Tänker du mycket på framtiden?
Kan hända ibland, men inte så mycket.

82. har du blivit kallad emo?
Nix.

83. Har du långt hår?
Beror väl på vem man jämför med, men nja, halvlångt.

84. Har du dumpat någon?
Yes.

85. Har du kysst någon av motsatt kön?
Jaopp.

86. Har du kysst någon av samma kön?
Japp.

87. Har du blivit lurad på pengar?
Haha, typ bara av pappa när jag skulle äta en räka, men jag fick aldrig några pengar. Haha!

88. Har du lurat någon på pengar?
Nesh!

89. Har du velat göra saker men vågar inte?
Alltid!

90. Sover du tillräckligt?
Oftast.

91. Har du gjort något olagligt?
Jag vet inte.

92. Har du varit full?
Faktiskt inte.

93. Har du tältat?
Haha ja.

94. Gillar du din familj?
Älskar den mer än något annat!

95. Saknar du någon?
Ohja!

96. Är du mer trött nu än vad du va innan du började svara på frågorna ?
Haha, i fingrarna och rumpan för jag sitter på en jäkla pall!

felicia

något av dessa sakerna ska jag göra den 10 augusti, guess what?

2009-07-06 | 14:11:44
sabiha

vad ska du tatuera och vart ? :O

2009-07-06 | 15:20:54
http://sabihaochsofia.blogg.se/
Jennifer

Felicia, säg inte att du ska tatuera dig, din jävel ;)

2009-07-06 | 19:47:38
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer