De tre S:en

Hej!

Jag vet att jag inte uppdaterade så där jättemycket igår, förlåt för det! Men kvällen i Borås med Julia var väldigt mysig trots vädret. Men det var ju faktiskt uppehåll som tur var!

Vi satte oss först på Viskan och pratade över en kopp te och en riktigt god kladdkaka med hallon och grädde på. Sedan gick vi runt lite och plötsligt var klockan redan nio då "de tre S:en" entrade scenen, nämligen Shirley, Sonja & Sanna. En riktigt bra trio faktiskt. De sjunger ju trots allt om samma saker, nämligen kärlek. Och som tur var så var ljuset på scenen bättre än vanligt, eller ja, mörkare och de rörde sig ju inte så mycket som de tidigare artisterna har gjort. Så jag fick till några bra bilder, och på grund av ljuset behövde jag ju inte använda sportläget som bara gör bilderna grumligare, så det var jättebra. (Om ni nu bryr er, som jag vet att ni gör!)

Tack för kvällen i alla fall, Jullan min!
/J





Anonym

Gud så härligt! Det låter ju underbart! Förstår att du vill tillbaka :)



H'ftig konsert. Är dom några favoriter för dig? :)

2009-07-25 | 11:35:53
Stefan Bengtsson

Oj, skrev visst inte mitt namn :P

2009-07-25 | 11:36:46
http://TheWayOfStefan.blogpsot.com
linn

rolig dag! :D

2009-07-25 | 15:04:12
http://labelsorloove.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer