Tävling!

Tävling idag då. Det gick väl inte direkt bra. Eller bra för mig gick det, men ändå dåligt om man tänker genomsnittet på HUR RIKTIGT J*VLA DUKTIGA VISSA ANDRA VAR!!!!!!! (har nog filmer på det, visar sen) Gjorde väl typ trippel gruperade volter på trampett och sånt. Och vissa små, i typ fyran kunde mer än vad vissa i våran grupp kan. Jag må då säga det! Vi åkte väl vid tjugo över tio, jag var väldigt sen eftersom vi skulle samlas tio då jag var på Ica City. Haha. Men bussen hade inte gått. Vi kollade på "Alvin och gänget" på bussen. Hade ju inte sett den, men den var väl typ som alla andra tecknade filmer... Men Teodor var så otroligt söt i filmen! (en av de tre jordekorrarna) Det tog väl en och en halv timme till Trollhättan. Det var ganska stort där faktiskt. Vi skulle förträna vid halv ett, men allting var förskjutet ungefär tjugo minuter eller nåt. Tio i fyra började tävlingen. Vi hade inte sminkat oss, för vi hann inte, så vi gjorde det efter vårat första på tumbling. Jag var bara med på andra och tredje varvet.

Vi åt, tog kort, fixade oss och allting eftersom vi var typ 43:a eller något i programet på trampett. Jag var verkligen nervös. Kallsvettades nästan kändes det som. Jag tänkte hela tiden på "nu måste jag vara rak, inte svanka. Titta rakt fram, nej, jag måste kolla ner i golvet och kolla om dräkten sitter bra. Nej, jag måste rätta till den, men det går ju inte. Avdrag då. men mitt spänne i håret, det trillar snart ut, nej. Tänk på hållningen nu. Avdrag annars. Shit, nu ska jag köra. Aaaaaaaah!" Haha, så var det i mitt huvud. Det är  så patetiskt att man inte får varken rätta till dräkten eller ha nååågra utstickande hårstrån ifrån uppsättningen i håret, annars får man avdrag. Ja, så patetiskt! Men trampetten gick bättre. Visst, några fick överrotation och massor med sånt, men det gick i alla fall bra för mig. Man kände ju sig underlägsen, och medans Tranemo fick ungefär fem priser sammanlagt, fick vi ett. Det var brons på trampett för mix laget. Men det var ju ändå bra! Jag är glad för Kristins skull som fick två guld och ett brons. Men de sa ju det att Borås är sämst. Så är det bara. Haha, men jag måste bättra mig. Ska klara flickis till våren!!!!

Vi åkte hem vid åtta eller nåt, då prisutdelningen var klar. Var så hemskt varmt i bussen att jag höll på att dö!!! Mamma kom och hämtade mig, vilket var skönt så jag slapp buss. Nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig. Fristående imorgon också, hoppas att jag kan komma överrens med bussen nu bara ;)

Pöss!
/J


Linus, Sara, Michaela och Hugo!


Fina Amanda!


Hahahah, Hugo och Linus är allt för goa!





 
Tror att detta är Vänersborg. De bästa jag såg tror jag. Eller ja, mod har de i alla fall ;)


Detta var vårat Mixlag på tumbling. Det de kom 3:a i även om det blev helt kaos.

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer