Tvångstankar...

Haha, har ni också tvångstankar? Det har jag, så otroligt många! Som att gå upp när jag vaknar mitt i natten och kolla om dörren är låst, även om jag är säker på att den är det. Eller som i förrgår, när jag skulle gå upp och kolla på film. Så hade jag en bricka med kvällsmat, som jag knappt kunde hålla, plus en kamera med kameraväskan, en mobil och en film. Och då fick jag tvångstankar till att börja städa i det hela. Så jag fick ställa ner allt och fixa på bänken. Haha, och igår hade jag tvångstaknar (när jag också hade kvällsmat med mig upp) att låsa dörren, fast mamma och pappa ändå skulle göra det när de gick upp sen. Mikaela brukar skratta åt mina tvångstankar, men det är ju sånt man måste göra. Eller hur? Tio upphopp har också varit ett måste någon gång. Eller är jag bara fullkomligt onormal och pantad? ;)
jenny

du är inte ensam med tvångstankar, så jävla jobbigt och onödigt är det :s jag måste typ alltid dubbelkolla att dörren är låst, eller så verkligen MÅSTE jag gå efter mönster om det är rutor på marken och såna där grejer, haha.

2009-01-21 | 07:41:49
http://jennyjonsson.blogg.se/
Jennifer Kivinen

Haha, Jenny, det är sant. Rutor på marken, jag måste gå varannan. ;D Hahaha!

2009-01-21 | 18:30:12
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer