Musik i mina öron.

När jag väl börjar lyssna på musik, så stannar hela världen. Faktiskt, jag bryr mig inte om problemen som finns, eller så gör jag det helt. Asså det beror ju på vilken låt, men jag menar jag älskar att lyssna på musik. När jag väl satt på en låt, så kan jag inte sluta genom att inte lyssna på någon mer. Då måste jag lyssna i evigheter. Haha. Jag lyssnar alltid i bussen påväg till/från skolan även om det är ett intressant samtalsämne. Okej, bara i ena örat, jag är osocial, men det är faktiskt sant. Jag älskar det. Tack, musik. För att du finns :D (även om det är plural) Haha.

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer