Har man tur så har man!

Hej!

Rolig dag idag faktiskt. Som vanligt, men roligare. Funkar det? Allt var som vanligt, men på bra humör egentligen bara. När vi skulle hem, satte jag mig på bussen, som vanligt. Men det roliga var ju att jag hade varken lagt i vantarna eller mitt busskort i väskan, så när jag gick, låg det kvar där. Jag kände att jag saknade något, och min lillebror skulle på den bussen till Lockryd, då när jag var "hälften" hemma, så ringer han och säger:  "Saknar du något, Jennifer? Kanske ett par vantar?... Och ett busskort och lånekort?" Haha, då börjar jag tänka. Det där var ju bara tur att han hoppade på bussen, men har man tur så har man, och jag brukar faktiskt ha tur med sånt. Haha.

Har precis varit ute med Julia på en promenad med Maja. Hon tvingade mig och lockade mig med att om jag skulle komma inom tio minuter, så skulle jag få en kaka. Det fick jag. Haha. När det kommer till godis och kakor, så gör jag allt. (Eller nästan i alla fall) Det var väldigt slaskigt och det kände man så fort man gick utanför dörren. Jag hatar det! Får stoppa plastpåsar i skorna sen, det hjälper faktiskt. Haha, jag lovar. Inte för att suga upp något vatten, men för att hålla fötterna torra. Hahaha!

Ska snart på gymnastik, ska bli roligt, men det kommer göra ont för att jag har träningsvärk sen igår på idrotten när vi fick plocka upp innebandybollar och kasta tillbaka till andra sidan. Man skulle visst ha stretchat efteråt kom jag på. Men jag hoppas det går bort idag.

Pöss!
/J


När jag och Julia var ute med Maja när hon var liten. Fatta vad söt! Idag klänger och skäller hon bara, men ändå söt på heltid som jag sa till Julia idag. 
charlie

om du gör allt för godis så ska jag bju på godis om du kommer hit och städar mitt rum :D

2009-01-20 | 21:46:26

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer