Du är vad du äter

Hahahaha, den bästa filmen som någonsin har gjorts asså! Jag och Mikaela, vi är grymma på filmer, eller hur? ;)
Så otroligt dålig, men jag skrattar fortfarande åt den varje gång jag ser den! xD "Det här är pumpakärnor. Det äter till exempel småfåglar. Som till exempel pappergojjor." Hhahahaah xD
mikaela

HAHAAHAH GUD ASSÅ

jag skrattar också varje gång jag ser den xD

så jävla ful är jag också:D

puss!

2009-01-06 | 17:10:16
Jennifer Kivinen

Hahahah, Mikaela, den är riktigt rolig och du är så gullig ;D

2009-01-06 | 18:10:12
http://jenniferkivinen.blogg.se/
Sofia Lindström

Hahahaha ja ni är ju för goa :D

2009-01-06 | 23:00:33
asdf

sjuka jävlar xD

2009-01-08 | 23:13:46

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer