En riktigt bra lördag - utan fotomässa!

Hej!

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men det är träning hit och dit, uppvisning igår ju. Den gick bra, fast jag körde pikvolt på sträckt, men det gick bra ändå. Jag tror inte basketfreaken ser om jag har böjd överkropp eller sträckt riktigt. Ja, men det var roligt! Idag skulle jag och Mikaela gått på fotomässan ju, men det blev inte så eftersom vi inte orkade åka dit och sen skulle vi ju ändå på bio vid sex. Och mina faddrars barn, Renate fyllde år idag med, grattis! Så jag var tvungen att åka dit. Så jag och Mikaela åkte in till stan vid elva och var där till  tre ungfär då vi åkte till Lundaskog där mina faddrar bor. Vi åkte ju med mamma och pappa då. Så var vi där, fick mat och allt till klockan halv sex ungefär då vi åkte tillbaka in till stan och kollade på bion. Den var bra, men filmen var ju bättre, för om man inte hade läst boken hade man inte fattat varför den hette "I taket lyser stjärnorna" eftersom lappen hon skrev, dikten alltså den satte hon inte upp i taket bland sina lysande stjärnor, utan vid spegeln och med ett kort på sin mamma. Don't get it. Och var det med en skolavslutning i boken? Nej, snarare en julfest. Har jag för mig i alla fall. Jaja, men den var bra ändå! Jag köpte ett par slitna jeans, med massor utav hål i, och sedan en tröja, en blå. Ovanligt utav mig att köpa en blå egentligen, men den tyckte jag var fin så! Jag kan inte gå in på Gina's hemsida, kanske tar kort eller nåt på kläderna om ni vill se! Jag hade en sån tur med jeansen! i stan kollade jag först, så tyckte jag inte om dem, men efter att vi hade kollat på FACE så gick vi tillbaka dit. Då fanns det bara i storlek 30 och sånt, så vi åkte till Knalleland där det bara fanns i 24 och 28. Och 24 var för små vid fötterna, haha! Men sen när vi skulle kolla igen, eftersom det inte fanns några på lagret, så ligger det ett par 26/32 där! Jag blev verkligen überhappy! Haha, ja så kan det vara. Har ofta ganska tur faktiskt :)

Nu är jag väldigt trött och funderar starkt på att gå och sova. men jag orkar inte. Eller jo, men jag vill inte. Kommer ändå inte kunna sova när det är hög musik på här nere och alla babblar. Mamma och pappa har lite besök så. har träning imorgon med ,vill gå men ändå inte . Måste plugga lite, både biologi och matte. Men biologin är ju lättare när man har ett facit till mamma. Haha, riktigt gött är det! Så ibland är det bra att ha en mamma. Nej, jag skojar bara; det är alltid bra!

Nej, nu ska jag lägga in lite bilder och sen ska jag nog upp och nana, det är en dag imorgon också. Hoppas ni hade en bra lördag!

/J


Haha, jag vet att det är en riiiiiktigt oskarp bild, men vad ska man göra åt när inte självutlösaren gör som man vill? ;)


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer