Mikaela är väldigt stor i maten för sin längd

Hej!

Jag skrev inte igår eftersom jag inte hade någonting roligt att skriva om. Eller det har jag väl kanske inte så ofta, men ändå. Jag menar, hurtr kul är det att veta vilka lektioner vi hade, eller vad det var för mat i skolan? Haha, appropå mat så ska jag lägga ut bilder på Mikaela Matvrak sen. Ni ska bara se. För jag har verkligen, detaljerat eller ja, nästan på hur mycket Mikaela kan äta. Jag menar, alltid när vi köper mat i stan, (ja, när det är mat jag gillar då. Det är väl iförsgi logiskt att man äter lite när man inte gillar den, och att hon äter mycket när hon gillar den. Men det är ju så att jag gillar det också, men hon äter ändå mycket mer eftersom det inte är min favoritmat direkt men ändå. xD) Ja, ni ska få se. Åååh, pantad jag är! Då får ni ju se vilken mat vi har haft i skolan. Haha, jaja men på ett roligare sätt förstås.

Jag har riktigt ont i armarna sen idrotten igår. (Nu fick ni också veta vad vi hade för ämne. Haha, jobbig jag är!) Vi hade ringar och räck nämligen. Jag höll mest på med ringar, vilket gjorde att jag fick superont! Sen när jag kom hem var jag ju bara tvungen till att ställa mig på händer och hållap å som jag brukar också. Vilket gjorde att jag fick ännu mer ont i både armar och axlar. När jag hade  så ont, så ställde jag mig igen på händer i en minut. Haha, mina armar skakade! Och när jag skulle ta ner temuggen ifrån micron som står ganska högt upp kände jag bara att mina armar skulle falla ihop som döda säckar. Jag kan ju inte direkt röra på dem så mycket, och jag ska ju på gymnastik sen, men jag tror ändå att jag kommer klara det. För jag provade ställa mig på händer innan, och det gick ju som tur var. Haha!

Jag ska nog gå upp och kolla klart "The Lodger" som jag kollade på igår, innan det ska jag skriva lite filmtips, på filmer ni bara måste se! Jag skriver i nästa inlägg :)

Puss!
/J


Ja, det som är mest i är hennes, så ni vet ;)

mikaela mood

hahahah ojojojo. äter jag verkligen så mycket?(a)

men asså, FISK IN MY HEART<3

2009-02-17 | 19:00:46

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer