Bowling, ett sätt att umgås med familjen!

Hej!

Har kommit hem ifrån bowlingen nu. Det var roligt, men som vanligt så går det sämre mot slutet. Men det gick ändå bättre idag än vad det brukade göra. Eftersom jag spelade i tisdags också så visste jag hur jag skulle göra när det  gick lite sämre. Haha, värsta taktiken! Men det funkade ju så. Vi spelade i lite mer än 1 och en halv timme. Trevligt vare! Sen åt vi på Doken eftersom Rasmus och pappa skulle träna innebandy, och då hann vi inte äta något annat. Jag och mamma tog bussen hem eftersom det skulle vara onödigt att ta en till bil in till stan.

Ja, det är väldigt kallt ute, och speciellt för en Jennifer med nylontights, tygskor och inga vantar. Ja, mamma är nog den enda jag vet som ändå går fort hem, alla  andra klagar på att jag går så himla fort hem. Haha, det gör jag inte, eller jo bara när jag har bråttom till OTH. Men det var bara bra nu, för då blev man lite anfådd plus att man kan komma hem tidigare.

Ska nog inte göra något mer speciellt idag. Splea lite tvärflöjt om min mun tillåter det. Sist jag spelade, för någon vecka sen så funkade det inte alls med tandställningen och jag kan ju knappt vissla, så hur ska det gå? Haha, nej jag får se hur jag gör. Skulle nog spela på någon gudstjäns i mars, pinsamt! Själv! Men vi får väl se hur det går med tandställning och allt. Säkert någon gud låt jag ska spela, men det kommer nog inte låta så bra. Haha, det är ju när vi har läsning också. Fast det är nog bättre än när inga som jag känner är där, hoppas jag! Jag har ju bara spelat själv på mammas examen 2007, och det var ju fler, men då hade jag ingen tandställning i munnen. ;)


Jag och Rasmus hade lite kul.



erika

om du nu inte gillar ditt hår och inte vill att folk ska se det, varför lägger du upp bilder på det då? ;)

2009-02-13 | 22:27:16
http://ecarlen.blogspot.com/
Jennifer Kivinen

Erika: Jo, men ibland gillar jag det faktiskt. Men inte när det inte har torkat ;)

2009-02-14 | 00:45:15
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer