Vitlök ger dig stinkiga avkommor

Hallå gott folk!

Jag vet att jag ljög för er igår, men idag ska jag inte göra det. Idag ska jag skriva inläggen som jag lovade igår vare sig ni vill eller inte ;)

På morgonen idag behövde jag inte äta så stor frukost eftersom vi skulle ha hemkunskap på morgonen och gör grillspett tillsammans med vitlökssmör och bakpotatis. Eller det var lite b faktiskt med vanlig potatis. Men det överraskade mig att det smakade likadant som bakpotatis. Det kanske bara är det att bakpotatisarna är större. Ingen aning. Men man smakade verkligen vitlök i munnen efter alla kryddor och sånt. Men som tur var fick jag tuggummi, annars hade jag väl varit en stinkbomb all day long. Haha. Sen hade vi prov i biologin som jag hade tränat så mycket på. Och jag satt väl i en och en halv timme. Skrev 8 sidor! Ja, jag tyckte det var lite sjukt faktiskt, men som jag sa till mamma; "något vettigt måste det ju stå där". Man kan ju skriva mycket och sen står det ingenting bra där i. Men nu vet jag ju att jag skrev saker som var så långa att jag behövde alla de 4 papprena. (Skrev ju på baksidan). Men får hoppas på det bästa!

Imorgon är det extraträning inför...? Ingenting tror jag. Men i 5 timmar. Gött som fasen faktiskt! Sen kommer Julia hit och vi ska väl äta någonting gott och ha roligt som vanligt! Iförsig ska Rasmus ta hit någon kompis också, men vi får väl se hur det blir med det. Mamma och pappa ska ju bort på kvällen så.

Nej, nu ska jag lägga ut lite bilder och sånt!

Puss!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer