Man kan bara lyckas så bra som jag...

Jag känner mig... väldigt snurrig. Ja, det är bara för att jag, Jennifer är så klantig! Ja, för igår då (ni som går på Moga fattar nog säkert lättare) när vi skulle ner till maten, så var det så kallt, och jag hatar det så jag hoppade över stängslet vid trappan (eftersom man inte får gå där nu av någon anledning) men närj ag skulle hoppa över så finns det en skylt där, en stolpe och så och såklart slår jag i huvudet där i. Ja, smart som jag är! Men det gjorde inte så ont så jag struntade i det. Men sen när jag kom hem ifrån gymnastiken jände jag bara någonting på huvudet, och det var både en bula och en skorpa. För det hade blödit och allt. Så ja, det är typ hur äckligt som helst och bara jag känner  där på blir jag helt snurrig. Åh, nu tog jag där igen. Haha! Men ja. Och sen var jag ännu mer klantig idag när jag skulle såga på tekniken. Ja, då sågar jag rakt in i fingret så det börjar blöda där med. Och sen när jag skulle sätta fast träbiten för att såga, så får jag sjääääälvklart olja på mig med. Haha, hur lyckas man? Nedu, man lyckas bra om man heter Jennifer Kivinen. Jaja, det är ju en värdslig sak som Karlsson på taket  säger när han nästan eldar upp Lillebrors vägg. Haha!

Ja, nu måste jag gå och plugga. Kort inlägg, men jag har både engelska, biologi, matte och lite annat. Och packa till idrotten imorgon, vi ska åka skidor. Fast det ska ändå bli ganska så roligt :D

Puss!
/J


Åh, så såg jag denna bilden när jag bläddrade igenom lite. Mina snyggingar! Hahaha, skrattar alltid när de är i närheten, så goa! :D

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer