Dagens.

Dagens vill ha: NIKON D90
Dagens klädsel: Ljusa uppvikta jeans, vitt linne + turkos t- shirt
Dagens smink: Puder, rouge, ögonskugga, kajal och mascara.
Dagens frisyr: Vanligt utsläppt med uppsatt lugg.
Dagens bästa: Att jag äntligen har gjort klart provet och att det är fredag äntligen :D
Dagens dummaste: Euhm...
Dagens personer: My friends och min familj såklart ;D
Dagens låt: Kiss - Heavens on fire
Dagens planer: Att gå och lägga sig snart, upp vid kvart över sju -.-
Dagens humör: Glad faktiskt men lite trött.
Dagens siffra: 6. Haha, lite eftersom detär min tursiffra och för att provet handlade om det (visst är jag smart?^^)
Dagens färg: Turkost
Dagens plåga: VÄDRET!!!
Dagens saknad: Sommaren och sol.
Dagens stjärna: Hm. Amanda Wässbring & Hanna Angren
Dagens psykfall: Jag själv kanske? Haha.
Dagens tråkigaste: Provet..
Dagens besvikelse: Att det började snöa igen efter att det hade varit en fantastisk dag...
Dagens lycka: Att Carl-Jan åkte ut från Let's Dance hörde jag nu :D  
Dagens humor: Hahaha, all sorts. ;)
Dagens händelse: Ingen speciell?
Dagens mening: Godis är gott :D

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer