W O N D E R F U L


En allmänt knäpp men glad Jennifer som knäpper med sin nya fjärris.

Ja, otroligt glad för denna fina julafton. Många roliga klappar och mycket skratt (mest ifrån julklappsspelet, så om ni inte har spelat det än, gör det!!) Jag fick bland annat ett stativ, en fjärrutlösare, presentkort på Make Up Store för 500 där jag får sminkråd och även en som sminkar mig samt produkter för 500, massor med pengar (äntligen av med skulden!) kläder, LOST 5 (finally) och massa mer saker. Så tack alla för allt. ♥

Sen i julklappsspelet fick jag 300 kr på bio, presentkort på H&M, godis och en otroligt skön hårmassage grej (och ni som känner mig vet att jag älskar att pilla i håret, så då är ju detta en fenomenal grej för mig) Ja, allt förändras så fort i det spelet verkligen, haha gud så kul!

Imorgon bär det av till Kullaberg med min Felicia. Ska bli grymt kul eftersom jag inte har varit där sedan vintern i 2007, helt sjukt! Så vi får väl se om jag kommer in då det är 16 - års gräns, hehe..

Ha en god fortsättning så hors vi imorgon!

S A N N A S . R U M

Åh, ja jag fick massa toppenpresenter; nytt objektiv, en portabel hårddisk, presentkort, pengar, underkläder, parfym, smycken (: Det har varit en toppenjul -jag är helnöjd (:



Låter som du fick en hel del bra också. Hoppas också att jag får en fjärrutlösare - har fortfarande mormor & morfars paket kvar och av dem har jag önskat mig en sådan :D

2009-12-24 | 22:52:45
http://sannasrum.blogg.se/
Johanna

Fin blogg du har :D skulle du kunna hjälpa mig med en blogg design?

2009-12-25 | 00:16:20
http://fotowearbyjohanna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer