HAPPY NEW YEAR




En bild på mig där jag är väldigt glad. (från idag) Och ja, man kanske inte ser så bra eftersom den är svartvit, men jag har i alla fall blivit blond igen och klippt upp luggen och jag blev väldigt nöjd. Det är lite oranget, men det kommer nog bli bra snart. 
  
Och den översta bilden är ifrån nyår 07, vilket är ett tag sen, men jag är himla nöjd över den.

Så nu vill jag bara säga


GOTT NYT ÅR SÖTNOSAR!

Neha

SNygga fyverkeribilder:D

2010-01-03 | 23:58:18
http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer