Liten årsresumé

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, väldigt mycket!

Höll du några av dina nyårslöften?

De flesta tror jag.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Dog någon som stod dig nära?

Nej, som tur är!

Vilka länder besökte du?

Turkiet och Finland.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Finns väl en del.. 

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Turkiet, alla underbara tjejkvällar, min och Sabihas fest, ja mycket!  

Vad var din största framgång 2009?

Hm, kanske utvecklades mer som "fotograf" eller vad man ska säga om jag uppfattade frågan rätt, haha!

Största misstaget?

Min blyghet I guess, som vanligt då. Och mitt temperament som har gjort att jag har mått dåligt många gånger.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte så värst direkt.

Bästa köpet?

KAMERAN!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kameran måste det varit, eller kläder, hehe...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla underbara människor.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Howie Day - Collide
Melissa Horn - Sen en tid tillbaka
Melissa Horn - Jag vet vem jag är när jag är hos dig
Akon - Keep you much longer
Sterio - Last forever
KENT - 747
Klart jag säkert har glömt någon, men det finns ju så många!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare hoppas jag!

Vad önskar du att du gjort mer?

Åh, det finns så mycket! Älskat mer, hahaha!

Vad önskar du att du gjort mindre?

Gjort såna felsteg ibland.

Hur tillbringade du julen?

Euhm, detta året har det inte varit än (tre dagar kvar, yeeeei!)

Blev du kär i år?

Ja, det blev jag.

Hur många one night stands?

Många hela tiden ni vet... Nej, inte ett enda som tur var.

Favoritprogram på TV?

One Tree Hill, Desperate, Grey's, LOST m.m.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Njae, inte direkt.

Bästa boken du läste i år?

Oj, jag läser inte så mycket faktiskt. Men alla Katarina von Bredows böcker är underbara och den jag läser nu: Oktober med Cannie Möller.  

Största musikaliska upptäckten?

Hm, ingen aning. Är allätare när det gäller musik!

Något du önskade dig och fick?

My beloved camera!

Något du önskade dig men inte fick?
Haha finns alltid mycket!

Bästa film?

Allätare där med, finns så sjukt många, men det är samma filmer som förra året; The butterfly effect, Never Back down, Into the wild, Mysteriet på Greveholm, ja massor!

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Euhm.. Var i skolan och sånt har jag för mig!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja, vågat mer, presterat mer, ja kämpat mer.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Tråkig, men den blev till det bättre lite. Ganska vanlig, inte allt för utstickande men har på mig det jag vill och tycker känns bra.

Vad fick dig att må bra?
Hela min atmosfär, alla omkring mig!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson tror jag. Hehe.. (Ja, jag är en liten fjortis)

Vem saknade du?
Många hit och dit.

De bästa nya människorna du träffade?

Måste vara de i gymnastiken. Hela gruppen är otroligt fantastisk! Sen självklart att jag träffade Dennis, även om han inte är direkt ny.

En årsresumé med bilder kommer självklart också. Men den väntar vi med till slutet av december :)
S A N N A S . R U M

Inga problem (:

Tack själv sötnos!

2009-12-21 | 00:48:25
http://sannasrum.blogg.se/
DWahlgren - F O T O B L O G G

Jag tar dessa frågor av dig :-)

taaaccktaaack<3

2009-12-21 | 01:37:36
http://dwahlgren.blogg.se/
S A N N A S . R U M

Åh, får man ta den här listan, förresten? (:

2009-12-21 | 02:31:23
http://sannasrum.blogg.se/
e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!

Måste säga att jag tycker din blogg är skitsnygg! :O , Verkligen min smak så.

Rolig att läsa var den också! :D

2009-12-21 | 16:34:38
http://estr.blogg.se/
S A N N A S . R U M - ny design!

Åh vad bra! Då ska jag posta den senare i december :D

2009-12-21 | 17:46:00
http://sannasrum.blogg.se/
e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!

ja, du kan räkna med en till "följare" (;

2009-12-21 | 18:06:24
http://estr.blogg.se/
e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!

Ja, det är kul när folk uppskattar det man gör! :D

2009-12-21 | 18:55:55
http://estr.blogg.se/
vi är 2

Grym Blogg otroligt snyggt!



Läs gärna vår blogg och kommentera Ex: Inägget om Anna Anka :)

2009-12-21 | 19:21:12
http://mariamochsandras.blogg.se/
e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!

Hihi, det är så sant så :D

2009-12-21 | 19:23:17
http://estr.blogg.se/
mariam

haha, visst är hon? förutom att kalle är sötare som sagt :D

2009-12-21 | 20:32:10
http://mariamochsandras.blogg.se/
erika

"mitt temperament som har gjort att jag har mått dåligt många gånger"

det har ju faktiskt påverkat andra mer i första hand än dig själv..



"Största musikaliska upptäckten?

Hm, ingen aning. Är allätare när det gäller musik! "

Hm, allätare? :o Har för mig att du inte gillar techno (a) och dessutom tror jag faktiskt inte att du sitter och lyssnar på in flames om dagarna heller ;D hehe.

2009-12-24 | 00:46:58
http://fulaerika.blogspot.com
lisafranzén

asså, mina ögon höll på att hoppa ur, inte lite fina bilder, speciellt solnedgången , och den på båten i vattnet ;o<3 aa, shit :P

2010-01-02 | 14:33:03

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer