All I’ve got are these photographs



Hej alla!

Dagen har spenderats i stan med familjen. Eller ja, det var ju jag och Rasmus som gick tillsammans eftersom mamma och pappa köpte julklappar. Jag köpte klart mina och sedan även ett mörklila snyggt nagellack och en jättefin tröja jag såg förra veckan på H&M. En svart, lite transparent med axelvaddar och paljetter.

Snart kommer Julia hit och vi ska kolla på "17 again" för varken hon eller jag har sett den, så det blir trevligt! Har varit lite hit och dit mellan oss nu på senaste också, så det kan kännas bra att få umgås lite själv med henne också. Har saknat henne så mycket, men hoppas att vi kommer hitta på mycket kul på jullovet nu!

Imorgon bär det av till Felicia igen och vi ska rida (yei!) Ska bli himla kul, fast man får ju hoppas på att det inte är lika kallt som det har varit idag. Men det blir nog väl!

Ha en fin lördagkväll!

Oh, 56 prenumeranter, 60 kom igen! Det vore så coolt!

MALINHE - FOTOBLOGGEN"

vad har du gjort idag då?:)

kramar!

2009-12-19 | 21:39:06
http://malinhee.blogg.se/
emma

sv: tack! dock tycker vi att det finns saker vi kunde förbättra, dock är det så hela tiden!

2009-12-20 | 00:09:39
http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer