You took the fall, and thought of me





Sitter här och nördar mig som vanligt. Ska snart gå och kolla på film, men ska ju upp tidigt imorgon eftersom det är konfirmation. Hela denna dagen gick åt till att nöta in allt som skulle vara med imorgon, och det var även fotografering på morgonen. Men nu sitter allt och, men självklart är man spänd. Ska bli superkul imorgon. Håller även på att försöka göra en header, men det går inget bra med ett idélöst huvud just nu, den fyller ingen fuktion. Men nu ska jag ta och fixa lite mer, sen ska jag kolla på Sex And The City! Puss

DWahlgren - Fotoblogg

Bra bokeh! :)

2009-08-31 | 19:26:26
http://dwahlgren.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer