The first day


Ja, mer än att jag har "åldrats" eller så att säga så är det väl inte så mycket skillnad? För precis ett år sen idag; första skoldagen i åttan.



Även om det inte i morses kändes kul att gå till skolan, så konstigt nog var det verkligen det. Allt var toppen; vädret, schemat, att träffa alla igen, klassen, dagen för att det inte blev så mycket lektion, ja allt! Så det var en great första dag. Hoppas att imorgon blir lika bra... (Nu är verkligen min plugg-själ framme!)

Nu hade jag bara tänkt packa inför lägret på fredag, ska ju ut med en segelbåt med konfan till på söndag. Ska väl bli sudär.. Eller ja, kul egentligen, men inte om vädret är tråkigt, så vi får väl se.

sandra andersson

söt du är älskling :)

2009-08-19 | 18:29:47
Anonym

sv: går entreprenör på teknis (:



nej alltså, skolan är inte så farlig (än iaf..hah), skönt att komma in i rutiner igen! :)

2009-08-19 | 20:31:04
Tilda

Svar: Tack så mycket! :)

2009-08-19 | 21:50:22
http://tildix.blogspot.com
Emma

Ja du :)

2009-08-20 | 08:01:59
http://ffottobloggen.blogg.se/
F E L I C I A 'S [fotoblogg]

svar: okejokej, jag hann inte svara på kommentarerna igår för det blev något fel :S jag börjar skolan nästa måndag, hoppas du får det bra i skolan iallafall :D

F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

svar: okej ;) jag tycker du har förändrats iallafall :D


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer