Sometimes love comes around





Någonting konstigt vid vägkanten som jag bara var tvungen att ta kort på imorses. Haha.

Har varit en supertrevlig dag verkligen! Skolan vad helt okej, började med lektioner och sånt idag. Faktiskt skönt att få börja igen ändå. Dagen imorgon är dock inte så rolig, men det blir nog bra ändå, när ändå idrott finns med på schemat!

Stack till stan med Sandra efter skolan. Var jättekul att få umgås med henne igen! Köpte äntligen mina bruna klackar ifrån H&M och de är supersnygga till min jeansskjorta. Sen kom en lite tråkigare nyhet; klänningen jag hade beställt var verkligen inte snygg på! För lång, för hög uppe vid halsen, för urringad där bak. ja.. Ingenting var direkt bra. Så jag ska skicka tillbaka den (attans, jag förlorar en hundralapp på det!)  och kanske köpa en söt volangklänning på ONLY istället. Får hoppas att jag hittar något på tisdag! Annars är det kört...

Nu ska jag hoppa i sängen med en kopp te och Sex And The City. Kan det bli bättre? Eller jo, det kan det faktiskt. Men det är ingenting jag tar i bloggen. Höhö.. Pusspuss!

Och PS! Kommer inte kunna blogga förrän på söndag då jag kommer hem utmattad ifrån vårt konfirmationsläger som äger rum i Marstrand/segelbåt. Kommer nog bli kul! Bilder kommer så småningom!
F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

svar. hiih, okej ;) vad har du för dej då ?:D jag diggar bilderna!

F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

Hoppas du har det bra! ;)

svar: Jag ska nog hoppa i sängen och kolla på tv. Det spöregnar utanför! :( Vad gör dudå? :D

F E L I C I A 'S [FOTOBLOGG]

svar: okejokej, idag är det sol. imorgon börjar jag skolan :(

F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

svar: okej, tråkigt! :) Jag ska nog kolla på tv och dricka te :D


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer