Somebody call 911


Bara gamla bilder för tillfället, sitter inte vid "min" vanliga dator..

Sista dagen på sommarlovet.. Ja, Jennifer, hur känns det egentligen? Min plugg-själ tycker att det ska bli kul att börja, och träffa alla, min tonårs-själ tycker att vi kunde få ha två veckor till, så man verkligen längtar. Fast jag tror jag hänger på min plugg-själ mer faktiskt. Det ska bli ganska kul när man väl tänker efter! Jag gjorde dagen till en bra dag i all fall. Eller vadå jag? Mina vänner och jag. Haha. Först fick man gå upp vid åtta för att duscha och fixa sig lite inför konfan, sen stack jag och Sabiha in till stan som planerat. Köpte godis på gooooda Videomix, hrrrrm HEMMAKVÄLL* och sedan stack vi hem. Solade, och Julia hängde på. Stack hem igen, åt godis så jag nästan spydde och blev tjock, kollade på "Monster till svärmor" och sen blev klockan mycket. Så ja, dagen har varit great. Nu blir det mardrömmar, kallsvettningar, ångest och ännu mer ångest. Okej, kanske inte så överdrivet. Jag är ju som sagt lite taggad! Yeah!
Emma

jag börjar på måndag =D

2009-08-19 | 10:45:32
http://ffottobloggen.blogg.se/
Ingrid Hedström

Svar; varsågod :)

2009-08-19 | 13:56:48
http://ingridhedstrom.blogg.se/
F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

svar :haha, ja självklart ;) vad har du för dej då?

caroline

svar: dagen har varit bra hittils :)

vad händer hos dig? ^^

2009-08-19 | 16:00:18
http://carolinekero.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer