En trevlig dag med min bästavän!

Idag har jag och Jujja åkt inlines, duktiga som vi är! Vi åkte i ungefär två timmar. Fast vi stannade väl en halvtimme hos hennes mamma också och åt lite och sånt. Jag hae ju på mig mina gladiatorsandaler för första gången idag, och jag fick lite skoskav, tråkigt nog. Men jag får nog gå in dem, och ha plåster på fötterna istället. Men ja, vill man vara fin får man lida pin som man säger. Men innan vi åkte ut så var vi med Linda och köpte glass, min favorit blev det idag igen. Muuums! 

Det var ju skola idag med och somsagt; det var ganska härligt att komma tillbaka till allt det vanliga igen.  Fick tillbaka lite prov och sånt som jag blev ganska nöjd med, men på torsdag är det ju ledigt för oss igen. Eller ja, fredag också då, men torsdag också för att det är kompensation för dansadagen, Sjöbo-Nääs och sånt. Riktigt gött det! Så på fredag ska nog jag och någratjejer grilla vid Hösjön och ha skitkul! Och säkert några fler. Blir nog toppen får man hoppas!

Nej, nu har jag inget mer att skriva än att jag ska gå och kolla på en film. Pusspuss!


Naaaaaw, puss på deeeej!

Hahahahaha, såhär såg det ut när Julia skulle åka uppifrån och ner - slutade inte så bra. Åååh, du är så go! Haha!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer