VÅRCUPEN!

Helluu!

Tävlandet igår gick ganska bra ändå. Eller kanske inte för laget, men för mig. Eller ja, gjorde så gott jag kunde i alla fall så jag är nöjd! Fast vi kom ja, vad var det? 12 av 27 eller nåt. Men det var inte många tiondelspoäng som skiljde de olika lagen åt. Men vårat mixed lag kom 4:a. Så det var ju riktigt roligt för dem! Inte för jag kommer ihåg om det var i tumbling eller trampett men.. Eller tumbling måste det varit. Det kommer förmodligen videoklipp, om jag orkar lägga in vill säga. fast nu får jag tvångstankar, så JO, det kommer videoklipp! (Håler på med det nu bara för det. Haha!)  Men vi var borta (hemifrån då) i nästan 15 timmar. Från 7 på morgonen till 9 på kvällen. Men ändå gick tiden ganska fort, vilket var bra faktiskt. Och det var riktigt roligt! Verkligen. Hoppas det kommer en till tävling snart.


Defilering


Haha, Sara och Linus!


Vårat smink (y) Stina på bild!


Linus!


Hahaha, så jäkla coolt fristående, med lakan! Skulle lägga ut videoklipp, men nu är jag så trött att jag inte orkar det!


Felice råkade filma två klipp och på första var gruperad med, så detta var bara pik och sträckt - sträckt halv. Jag var inte med på pik, utan bara sträckt, och jag är tvåa, men men ser mig nästan inte alls. Haha!  



Vårat fristående, blev ganska bra tror jag, men tyvärr var inte jag med på det. Jag kunde det inte eftersom jag inte var på några friståendeträningar. Men det ska jag väl ändra på nu!
erika

vem är felice? :)

2009-04-21 | 21:18:16
http://ecarlen.blogspot.com
Jennifer Kivinen

Evelina Reinholdsons syster? ;)

2009-04-22 | 09:13:23
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer