Tråkig dag.

Tråkig dag idag, eller som alla andra vanliga vardagar. Härligt att sluta tidigare iförsig, men det gjorde ju inte saken bättre. Men ja, nu ska jag på gymnastik. Det är ingen bra bloggdag idag. "- Varför skriver du då, Jennifer?" kanske någon tänker, och jag ställer mig själv samma fråga "- Varför skriver du då, Jennifer?" Och svaret på den är: "- Nej, jag vet inte".

Pöss!

Never give up on someone you can't go a day without thinking about.

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer