Extra sommartecken!

Hallå!

Idag har det varit en dag som alla andra. Skolan börjat igen och allt ärsom vanligt. Det är tråkigt med skola, speciellt när det är prov hit och dit. Vi har nämligen SO - prov imorgon och det är verkligen inte kul! Första världskriget, inget för mig. Men det är alltid så inför ett prov att jag går runt och tänker pådet hela tiden och när jag inte kan det, så måste jag fort gå och hämta boken för att se vad det var och om jag hade rätt. Så patetisk är jag, men på så sätt lär man ju sig mer på vägen. Eller hur?

När jag kom hem idag så gick jag och Hampus till Cramers och köpte glass. Det var väldigt gott eftersom solen låg så härligt. Det är alltid lite extra att köpa glass nu på våren när solen börjar titta fram, för då vet man att det snart är sommar, och den tanken gillar jag väldigt mycket!

Nej, nu ska jag gå och träna mer SO och gå till bussen. - Gymnastik idag! Ha det bra!

Och förresten, min Felicia fyller år idag. Grattis hjärtat!

ff

tack min ängel!

2009-04-14 | 18:15:16
http://feliciafagerman.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer