Tisdag, onsdag, torsdag.

Nu har jag inte skrivit på två eller tre dagar, illa ;) Nej, men jag har haft fullt upp med mina läxor och sånt. Hade ju matteprov i tisdags, och sen fysikprov imorgon. Tror jag kan det ganska bra så.. Ja, i tisdags var jag med min Erika :D Vi gjorde egentligen inte så mycket. köpte godis och sen kollade vi på "Torkel i knipa". Sjukt grym ;D Ja, sen åkte jag hem vid typ sex. :) Trevlig dag iallafall!

Igår gjorde följde Julia med mig hem. Skulle egentligen plugga fysik, vilket jag gjorde med, men jag var mer med Julia (: Mamma förhörde mig, och ja, förvånandsvärt (eller heter det så?  ^o) xD) så kunde jag nästan allt :D Ja, sen skulle Julia skjutsa mig ner för gatan för jag skulle till bussen, så satte jag mig på hennes banan och den gick sönder eller så, så alla hennes böcker blev helt "bananiga" . Eller ja, typ hennes mobil,  hennes spanskaböcker, hennes hörlurar, och ja, alla andra böcker. x) Hahaha! Förlåt mig ;)

Ja, var iallafall på gymnastiken sen. Var nog den jobbigaste träningen jag har varit med om! Skulle göra massor med olika övningar, indelade i två "lag" och ja, det var både styrka, handvolter, rondater, och ja, kullerbyttor och sånt, men det var ändå ansträngande eftersom det var mest armarna som man behövde använda hela tiden, och vi var ju typ på varje station i tjugo minuter innan vi bytte, så... xD Ja, ni kanske inte fattar, men det var iallafall jobbigt!

Idag var det naturen som gällde i skolan. Var först på Naturbruksgymnasiet bara för att kolla lite om lantbruk och sånt. Sen var vi på något hjortspa typ - Ebbarp. ;) Och sen åkte vi till någon bondgård med mjölkkor (y) De hade 180 kor och det var flugor och smuts överallt! Fattar inte hur man kan leva så men visst ;) Ja, sen gick vi tillbaka till skolan och hade spanska, men vi var ja, kanske åtta pers bara för I & J inte kom ;). Jaja, slutade ju 13:45 så :D Gjorde fysiken när jag kom hem och hoppas jag kan den ganska bra nu :)

Pöss på er!
/Jennifer




Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer