Fredag&Lördag

Hallå!

Äntligen
är det helg och jag har längtat så mycket :D Fysiken är över, hemkunskapen, spanskan och även matten somsagt. Nu är det Asien prov på onsdag istället. Eller ja, kartan då.. Det ska väl gå vägen hoppas jag :)

Sov hos Kim igår till idag. Jättetrevligt även om vi nästan bara kollade på film xD Två gånger på "Shrek", "The fast and the furious" och "Min stora kärlek" Haha, Shrek var på engelska en gång och sen svenska en gång, så vi båda somnade, men den gick fortfarande och jag kollade då och då ^^ Gjorde typ ingenting mer, men det var jättekul! :D

Idag kom jag väl hem vid halv fyra eller nåt efter att ha vaknat halv ett hos Kim x) Snacka om att jag var trött! Eller vaknade vi halv elva? Nej, jag vet inte  xD Jaja, åt potatisgratäng och kassler till frukost (y) Fin mat! ;D

Ska väl typ inte göra någonting idag, slappa. Eller ja, klockan är ju faktiskt redan sex :O Shit! Och jag har inte gjort någonting idag :O Jaja, imorgon ska jag iallafall på bibelutdelning och läsning i FEM HELA TIMMAR! Fatta att jag kommer dö :O Det blir väl bra i slutändan hoppas jag :)

Pusspåer!
/Jennifer


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer