Allt om ingenting

Hallå gott folk!

Det var en långsam, trög och allmänt tråkig dag igår. Det kan ha berott på att jag inte gjorde någonting! Eller jo, alltid gör man ju något, och även om man inte gör något, andas man ju. Om man inte är död förstås, fast då gör man ju någonting; är död. Okej, jag är körd! Men iallafall... Jag spelade väl lite tvärflöjt även om det gick sisudär med mitt finger. Sen spelade jag Gameboy och gick ut för att spela Gameboy. I brist på annat, bråkade jag med min bror och han kastade innebandybollar på min kamera, vilket jag inte tyckte om. Så jag slog till honom, och hämtade yxan för att skämta. Då blev pappa hemskt arg och jag la tillbaka yxan. Ine för att jag hade slått till honom med det, men för att skrämma honom och vara sååå mycket coolare än att slå till mig med sin innebandyklubba till försvar. ^^Sen tog jag nog lite kort också om jag inte minns fel. Ja, det gjorde jag eftersom han kastade på min kamera. Det var i stort sett det jag gjorde under da'n. Sen kollade jag på "Hål i väggen" vilket inte av min förtjusning var så bra som jag hade trott. eller man kan väl skriva så?  "Av min förtjusning"? Äsh, det lät bra, så jag skriver det ändå. ;) .

Ja, vem bryr sig egnetligen? Vem bryr sig om mitt tråkiga liv som jag skriver om varje dag? Idag gjorde jag.... blablabla! Who care's? Inte jag iallafall, mitt liv är dötrist egentligen även om det fylls upp av underbara vänner och underbara stunder. Men det måste hända någonting mer i mitt liv, snälla! Gör så att någonting händer! Jag blir tokig!

Idag efter skolan skulle jag och Mikaela baka bröd eftersom våran klass har hand om "lärar-fikat" på tisdagar. Denna tisdagen skulle det vara extra speciellt och då skulle vi som var på tur att baka göra 50 frallor! Eller ja, 25 stora eller 50 lite mindre. Vi tog nog inte världens bästa recept och appropå bästa är nog inte baka bröd våra bästa sidor ^^. Allvarligt så blev den första degen som smulpaj eller någon slags kaka! Det var hemskt och som tur var kom Susanne och Morgan hem när vi skulle börja på andra. Så Susanne hjälpte oss och den blev lite bättre. Nu har jag inte sett resultatet av den andra degen, men jag hoppas inte Mikaela ljuger om att den blev bra nu ;) Men det tror jag faktiskt inte hon gör ^^

Ja, somsagt, det händer inte så mycket i mitt liv. Läxor, vänner, gymnastik, fota, datorn, tv:n, tvärflöjten, familjen, mobilen, sängen, skolan i största allmänhet... Hur kul liv är det? Jo, sen har min farfar blivit sämre med. Han har blivit alkoholdement... Ja, klart jag blir väldigt ledsen och vill verkligen att han ska bli bättre, men lite får han skylla sig själv, för han är så envis att han inte ville ha hjälp när han hade problem med alkoholen innan. Men han är ju trots allt min farfar.

Jaja, långt inlägg på egentligen ingenting intressant. Hoppas ni enjoyar det iallafall ^^ Anledningen till att jag alltid skriver enjoy eller enjoyar även om det inte är rätt, är det för att jag inte hittar rätt ord på svenska. Liksom njut? Hur kul är det? xD

Jaja, puss på er!
/Jennifer

Nu kommer några bilder jag tog igår ^^


Mammas bröd


Uh, gud vad skämmigt xD Men det är faktiskt den första som gick heeeeeeeeeelt
misslyckat, och det är inte vårat fel xD






erika

"..hämtade yxan för att skämta." HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-09-16 | 16:33:48
http://ecarlen.blogspot.com/
Jennifer Kivinen

Haha, ja, jag gjorde ju det ;)

2008-09-16 | 17:02:04
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer