Surprise!

Jag som trodde att min lördag skulle bli en tråkig, långsam och ja, en vanlig lördag. Jag åkte med Rasmus och pappa in till stan för att handla. Kim skrev att han kunde komma hit, men det trodde väl inte jag på heller! Så när jag kommer hem och pappa & Rasmus hade åkt i väg med motorcykeln en sväng hade jag precis satt på musik och hade tänkt börja fixa salladen och sånt till tacosen ikväll. Så hör jag att det plingar på dörren. Då ser jag att det är Kim. Jag blir skitglad och undrar vad han gör här. Så säger han såhär: " Jag sa ju att jag skulle komma". Haha, han är för go :D Jag tänkte ju inte mer på det eftersom han inte hade smsat eller någonting :O Jag älskar överraskningar, och verkligen denna :D

Vi gjorde typ ingenting, fixade sallad och lite sånt. Pratade, och jag har alltid kul med Kim så ^^ Sen kom pappa och Rasmus hem. Jag skrattade när de kom hem, och pappa undrade vad det var för han trodde jag var ledsen. xD Jag sa inget, så kom han upp och sa " men vad är det Jennifer?" Så ser han Kim och säger istället: " Nemen vad trevligt! Jag trodde du var ledsen, Jennifer." Hahah, så kul xD Men ja, sen åt han här och eftersom han skulle hem med tio över sex bussen var han inte här så länge. Men det var kul så länge det varade. Jag älskar överraskningar, så du vet det :D

Ni har vi haft "kalas" eftersom pappa fyllde år i torsdags. Farmor, mormor och morfar Pelle. ^^ Ja, vi åt tacos och sen tårta. Nu är jag sjukt mätt, men det var trevligt det med :D

Nu blev min lördag mycketmycket bättre än vad jag trodde! <3

/Jennifer


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer