Den som väntar på något gott väntar alldeles för länge.

Fick inte min nya mobil idag. :( Eller ja, jag åkte in till stan och jag mötte upp pappa. Vi gick och kollade, och sen köpte vi den. Det var bara det att mitt abbonemang stod på mamma och jag var ju med pappa så han kan ju inte skriva mammas signatur.. Får den på onsdag istället, men ja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :D Fast det kan jag tycka ibland. Man längtar så himla mycket och tiden går så långsamt! Menmen... Iförsig så kommer den tiden då man har väntat och väntat och får det såsmåningom. Eller ja, det blev en ganska knäpp mening, men ja, same shit! ;)

Ja, jag är ointressant, min blogg är ointressant. Vad kan jag då mer skriva? Nej, ingenting!

Ska väl gå och kolla Idol nu. Verkligen kul att Robin är med! :D Hejar ju såklart på honom!

Puss!
/Jennifer

,
Appropå ingenting, så skulle dethär inte varafel just nu! Åh, dammsugare!!!!

Carina

Inte är din blogg ointressant! Jag gillar den. Du skriver bra "från hjärtat" och tar fantastiska bilder! Fortsätt så! Du inspirerar!! Jag ska nog också ta med kameran ut och fota naturbilder, men om de blir så bra som dina kan ju diskuteras...

2008-09-29 | 21:06:14
Jennifer

Carina: Åååh! Vad glad jag blir när du skriver så :D Verkligen uppmuntrande! Tacktacktack! Och jag tror verkligen att dina bilder blir mycket bättre än mina :)

2008-09-30 | 19:10:57
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer