FRÅGOR

Inte för jag tror någon läser, men jag har inget annat för mig ^^

Ditt namn? Jennifer Maria Helena Kivinen.
Födelseår? 1994
Hur Lång är du? 164 cm
Spelar du något instrument? Ja, tvärflöjt.
Dina första tankar när du vaknar? Fan vad det är varmt. xD
Vart befinner du dig just nu? Nere, i allrummet.
Biter du på naglarna? Nepp, har kommit på att det är äckligt. Istället river jag ^^
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Rosa och grönt.
Har du några husdjur? Nepp.
Är du singel? Yes!
Vem är snyggast? Haha, va? xD
Vem vet mest om dig? Mikaela och Julia.
Vad vill du ha just nu? Något att göra! Och massor med pengar!
Ditt mål i livet? Ehm, skaffa en snygg och framgångsrik man och bo i ett flott hus med två barn, två tjejer eller en tjej och en kille. Ha ett bra jobb, helst journalist och vara en duktig fotograf på fritiden. - Typ så ^^
Rädd för? Allt. Nemen för att ge upp hoppet och inte orka någonting mer. Inte vilja leva. Och sen såklart för spindlar och alla andra äckliga varelser.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Som mig I guess, eller ett år äldre.
McDonalds eller Burgerking? Donken.
Sjunger du? Inte nu? xD
Vad har du för skostorlek? 38-39.
Vill du gifta dig? I guess so.
Kommer du överens med dina föräldrar? Ibland, inte alltid.
Din hårfärg? Brunt och typ askblondt.
Skor du hade på dig idag? Inga.
Vad sover du i? Min säng, or what?
Kläder du har på dig? Trosor, pyjamas, min morgonrock.
Favoritårstid? Sommaren eller våren, kanske hösten, eller vintern för då är det ju. Äsh, jag vet inte xD
Favoritmat och dryck? Potatisgratäng med fläskfilé och vitlökssås, eller rödvinssås. Och hemmalagad hamburgare också (y)
Hur svarar du i telefonen hemma? "Hej, det är Jennifer"
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer. Typ mest "hallå"
Sov du ensam inatt? Yes.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Jag sov.
Vad var det senaste någon sa till dig? Hejdå!
Druckit idag? Mjölk, men kanske ska gå och ta te nu.
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt, men uppehåll.
Godaste glassmaken? GB's Carte d´or dulce de leche!!! Eller deras vanilj.
Drömmer du mardrömmar? Jag har kanske drömt tre mardröm i hela mitt liv.
Favoritklädsel? Ingen aning, helst jeans.
Favoritgodis? Gillar nästan allt :D
Hur många kuddar sover du med? Fyra.
Längtar du mest efter just nu? ingen aning, godis? (a) Men jag vill till helgen så Julia kan komma hit :D
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Mögel tor jag! Vårat hus har ju mögelskada eller nåt.
Saknar du någon just nu? Ohja
Snus eller cigaretter? INGENTIIIIING!
Vill du ha barn? Ett eller två.
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, för den är om ungefär två veckor :'D
Är du blyg? Sometimes.
Tycker du att du har fin dialekt? Haha, bonne till 100% men annars så ^^
Tycker du om fester? Jaklart :D
Tycker folk du är snygg? Vissa säger det, but I don't belive them!
Har du använt någon hårprodukt idag? Hepp.
Vad har du för planer till helgen? Julia och dem kommer hit :D
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Som den är, jag har något emot såna som dricker när de är under 18. Eller ja, 16 är väl okej, men...
En bra film? Mysteriet på Greveholm. Never back down. The butterfly effect. :D
Vem får en kram? Den som vill :D - Eller det finns väl undantag men..
Vem får en puss? Den som jag vill pussa :D
Sprit, cider, vin eller öl? CIIIIDER LÄTT!
Hund, råtta eller katt? Hund ftw!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer