SHOPPA

Idag har jag och mina sötnosar shoppat lite. :) Jag, Mikaela och Nathalie såklart. Vi åkte väl in halv tolv och åkte hem sex över fem. Trevligt var det verkligen. Kul att få träffa Nathalie eftersom det var så längesen, och såklart kul att få vara med min busunge också. :D Köpte en brun t-shirt i storlek 40, och en tröja ifrån gina med ruter eller vad man säger. :) Sen köpte jag tights/strumpbyxor också. Vita för en gångs skull. Kul att inte alltid ha samma svarta. iförsig brukar jag inte ha tights så mycket, men det är gött med lite grövre nu när det är vinter snart. Det blir mörkt så himla fort, och det blir kallt så himla fort också för den delen!

Jaja, det är ungefär två veckor tills jag fyller år också vilket är treevligt :D Önskar mig ju Fred Perry väskan som jag har lagt ut för några veckor sen ^^

Eller ja, denhär:


ÄLSKAR DEN!!! Men jag kommer inte få den ändå, men det är HÅL i botten på min andra väska vilket inte är så smart.. Menmen, mamma och pappa vill att de kan ha något att köpa till mig i julklapp, men wtf! Jag vill ha den nu. ;)

Jaja, detta köpte jag iallafall:


Den t-shirten.


Och den med ^^




Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer