LOV FÖR ALLA SOM INTE VISSTE DET!

Hej!

Gymnastik idag. Kändes gött att få röra på sig. Speciellt efter att ha haft idrott före gymnastiken (y) Lov nu då för alla som inte fattade/visste det. SÅÅÅÅÅÅÅÅ HIMLA GÖTT SÅ DET ÄR INTE SANT! :D  Det är hemskt gött att få vara ledig ifrån plågan en vecka. Nu känns det som en evighet, men om några dagar, då är det skola igen och ja, då är evigheten slut. Och det är fysikprov... ;) Haha, och vi hade engelskaprov idag. Hoppas det gick bra. Slog ju vad med Ante också att jag skulle få bättre, annars skulle han få mina instuderingsfrågor som jag faktiskt lagt ner mer än 6 timmar på :O Så det gäller att vinna nu, Jennifer. :D

Nu har jag gjort discoskivor i ungefär 2 timmar. Äntligen klar!! :D Ska ju ha disco imorgon för låg-mellanstadiet. visst, kul att få göra det faktiskt, men tråkigt att spendera en lördagskväll där. Eller nej, ganska kul ändå. Undra hur bra mina och Mikaelas hrrrrm "spöken" går åt. ;) Det går aldrig bra när vi gör någonting. ALDRIG! Inte när vi bakar bröd, inte när vi är i samma grupp i någonting, inte när vi ska padla kanot, inte när vi ska göra spöken. xD Jag och Mikaela gjorde det en gång innan, men med Sofia. Som mamma sa: "Då är det ju iallafall EN som är smart nog." Och hon har rätt. xD Gud, vi är hopplösa - och det går inte göra någonting åt. ^^ Haha, jaja, vi är som vi är - och det går inte heller göra någonting åt.

Nu ska jag nog gå och äta tacochips som är UNDERBARTGOA tillsammans med lite idol och anan tv.

Pöss på er!
/Jennifer

Nickelback - Gotta be somebody.
 I love it!


Det vi köpte till discot ^^ Blev en del ;D


Tagen med mobilen, så inte så bra kvalité ^^

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer