I have a feeling when it's about cleaning!

Idag har jag och Rasmus städat. Eller jag mest, han satt nästan hela tiden vid datorn, men ändå. Vi var duktiga (y) Sen stack han till fotbollsavslutningen och kommer inte hem förens vid halv åtta. Då har Julia och Erik kommit. Trevligt! :) Sen har jag tränat hindusim&buddhism med. Och Robin gick vidare igår och jag HÖLL VERKLIGEN TUMMARNA PÅ ATT JOHAN SKULLE ÅKA UT IGÅR, men icke sa nicke! Anna gjorde det!? Vad tänker folket med??????????? Gud jag blir så arg!

Nu ska jag gå och duscha.

Puss!

Och faktiskt ännu en gång stängdes musiken av PRECIS när jag var klar med städningen. I have a feeling when it's about cleaning. Haha!




Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer