Kul, och mindre kul.

Hello!

Riktigt tråkig dag idag pga vädret. Man blir så otroligt trött! Man orkar ingenting i detta vädret. Ush! Det är en av de saker jag hatar mest! Efter slask då.

Har bara pluggat idag, as usual. Det är inte heller roligt, - och speciellt inte fysik och matte. har ju prov på tisdag, och det är inte heller kul. Inte mycket som är kul nu faktiskt. Eller jo, här kommer en lista på vad som är kul och inte med "just nu"

ROLIGT:
Man börjar känna julkänslor. - Det är ju faktiskt mindre än en månad kvar till julafton och på söndag är det första advent
Snön kom här om dagen.
Vi får snart betyg.
Det är fredag imorgon.
Gymnastikuppvisning på söndag.
Kanske sova hos Amanda på lördag :D
Skolan är snart slut!

MINDRE ROLIGT:

Det är riktigt tråkigt väder ute!

Snön har regnat bort.

Betygen kommer suga tror jag.

Matten gick dåligt. (Fick ju G, men ska göra så att jag får VG. Det fick vi :D)
Jag är trött.
Det är mycket i skolan.


Min söta Felicia! :)



Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer