Irriterad lite smått bara.

Hello!

Att sluta tidigt=bra. Det är det. Och att det är fredag imorgon=ännu bättre! Skolan var helt okej, som vanligt. Skönt att inte ha prov iallafall. Men har ju det nästa vecka.

En sak som är jätteirriterande just nu är att jag har laddat hem jättemånga bra låtar, men antingen är det fel på dem, eller så är det några remixar som är femtio minuter långa. Haha, jag blir så arg! xD Tjatar ju ut låtarna jag gillar så otroligt mycket, och det är ju inte heller kul. Men ja, jag får se om jag hittar någon bra låt.

Nu har jag varit osocial, det är jag medveten om. Tänkte bara uppdatera lite ^^

Pöss!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer