Jag i trikåer? - Aldrig i livet!

Hej!

Äntligen fredag igen! Det är så härligt med fredag. Jag älskar det. Fredagar är bättre än lördagar faktiskt. Imorgon blir det Göteborg med Mikaela, Erika och kanske Malin. :) Ska bli väldigt mysigt!

Hade en ganska tråkig gymnastiklektion idag. Jag vill inte skryta, men jag kan ju det småungarna gör! Vi ska ha uppvisning den 30:e för att BGS fyller 90 år då. Och VÅRAN grupp ska ha sånadär dräkter. Herregud! Hade dem tänkt att jag skulle komma i en sån? :O Eller jo, det gjorde jag, men som tur var såg jag mig inte i spegeln. Jag hade väl svimmat. Men kul sen när man ska gå till uppvisningen och man inser att man ja, VERKLIGEN SER FÖRJÄVLIG ut i en sån tajt dress. Jag i en sån liksom? Haha, det lär väl vara det som blir uppvisningen, alla kollar på mig i tajta trikåer ^^ Uhuhuhu, vill inte ens tänka på det! Men visst. Jaja, det får gå bra.

Nu ska jag gå och äta. Tråkigt inlägg, men whatever!

Puss!
Linus Svensson

Hej.... jag vill bara säga att det är jättesnyggt med en tight gymnastikdräkt. Jennifer, jag lovar att alla kommer att tycka du är fin. Många killar tycker det är jättefint för det är lite sexigt :)

Jag med :)

Skriv gärna till mig! Jag är nyfiken :)

2010-06-16 | 08:15:45

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer