Idolerna enligt mig.

Sitter här och smaskar i mig godis. Onyttig som jag är. Har precis kollat på Fredag hela veckan och ska snart gå för att kolla på andra delen av Idol. Det är svårt att bestäma vem som ska åka ut nu. Eller nej, först innan jag kan andas ut ska Johan ut! Han är verkligen usel. Jag menar, vad har han? Han kan inte sjunga, han hoppar runt som en gammal pensionär som fått i sig lite för mycket av det goda, han har ingen blick, och har ingen utstrålning. Inte för mina ögon i alla fall. Nej, han ska åka ut! Anna har en väldigt mörk röst, men när hon blir lite ljusare är det fantastiskt! Robin har verkligen blicken och jag gillar hans röst. Alice är en riktigt härlig typ och sjunger verkligen bra. Men bäst utav alla är faktiskt Kevin. För det första är han riktigt duktig på svenska för att ha bott i Sverige ivad är det? Ett år? Han har utstrålning, pondus i alla sina låtar han gör. Han sjunger som en gud och han ja, tar för sig. Han kommer verkligen bli något. Sen är han ju alltid så glad, och då kan man ju inte gilla honom mindre precis. Får vä lse hur det går, men jag tror han vinner faktiskt!

Är riktigt trött faktiskt. Kom hem vid åtta efter att ha tagit bussen hem ifrån gymnastiken. Vi ska ju ha uppvisning och det kommer egentligen bli ganska tråkigt eftersom det är så "lätta" saker. Man kan alltid bli bättre, men jag vill inte göra sånt jag redan kan.  Jaja, får väl se.

Nu ska jag kolla på Idol!

Puss sunshines!

Förresten! Första snön kom idag! :D
erikacarlén

Nästa fredag är det dags för johan att åka ut!

och sen kan alice åka ut,

så kan robin komma tvåa

och kevin vinna :D

2008-11-22 | 21:38:02
Jennifer Kivinen

Ah, du har fanrätt, Erika. Det ska vara så. Fast Alice är bra! :D Men Anna skulle inte åkt ut :(

2008-11-22 | 22:54:13
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer