fysik hit, fysik dit!

tjenahejsan!

jag har fysikprov imorgon. jag vet inte hur dert kommer gå. för det känns som om jag kan det. men ändå inte. för ja, jag vet inte. men jag tror jag kan det ändå. hoippas det går bra. appropå bra och prov, fick jag 131/142 på engelskaprovet, sen var det någon tet hon inte hade räknat med, så jag kan vå MVG :D
men jag vettifan hur det går xD hoppas allt går bra.

sitter här och lyssnarpå massor med musik. inte samtidigt men. det är bara för att jag inte har något headset, sen väldigt länge. och jag víll verkligen ha det! med betoning vill!
men jag, charlie, malin, felicia, ante och mikaela ska nog till liseberg den 31:a maj, så då måste jag spara alla mina pengar till det. och då får jag ju knappt några pengar över. så det kanske inte blir ett headset denna månaden heller :( vi får se xD

men jag vet inte om jag ska öppna fysikboken igen, jo, i kväll för att kunna"finslipa" det hela. ( varför är jag så oroad för ett av miljoner prov? :P  SVAR: jag suger på fysik? xD )

goodbyyyyyyyye
/jenniferpennifer


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer