allting typ

hajlå! :D
jag vet att jag är dålig. har inte skrivit på miljarder år, men jag ska försöka börja igen.
har varit mycket i skolan, och ja allting.
på lördag kommer det bli bajsochkisssihelvetesroligt för jag, ante, charlie, malin, felicia, tony alex & mikaela ska till leeesabarg :D liseberg för trögahuven som inte fattar. :*)

sen igår, ja, asså gush! har fortfarande ont :( 

i skolan igår var det BAAAJS mat verkligen, så jag tog ett knäckebröd och två glas vatten. sen när jag kom hem tänkte jag att jag skulle göra mina läxor innan jag åt mellanmål. visst, i skolan var jag hungrig efter att inte ha ätit, men sen när jag kom hem var jag inte hungrig, så jag tänkte : "jag gör läxorma först." men när jag var klar med alla läxor hann klockan bli 6 och då tänkte jag: "vafan! ska jag äta mellanmål nu och äta kvällsmat om en halvtimme? :P" så nej, jag sket i mellanmålet vis sex och tänkte inte på att familjen skulle pä fotbollsmatch vid halv sju, och då tänkte jag att jag kunde äta efter den, för mamma&pappa sa att jag skulle göra kvällsmat till dom, och det gjorde jag. så jag åt vid åtta :P


men ja, jag vettifan. har fortfarande ont i magen, det enda jag åt till kvällsmat var lite yoghurt. vad är det för fel?
nej, jag vettifan! vi får väl se vad som happens next.

nu ska jag upp och träna so, och sen kolla DESPERATE HOUSEWIFES :D wihu!

seeya<3

/j. kiwi

image20


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer