våren eller inte. vänner eller inte.

heey
bilddagboken dampar, vädret dampar en kompis dampar. vad är inte damp?

snart är det lov, det får man möja sig med. jag ska bla. vara med erika holmberg, erika carlén, nathalie nordstrand, mikaela mood och så ska vi fira påsk med julia lindén och hennes familj, detta kommer äga mest! i really love you guys!

sen är det som vanligt en vän som jag blir så besviken på... asså det är så tråkigt att vi alltid ska vara ovänner. eller jag är inte ovän med henne, utan hjag tror snarare hon är ovän med mig. hon stör sig på alla detaljer och gör dom till så stora saker.  och det är så jobbigt eftersom jag verkligen vill vara vän med henne.
gud vilka problem. vad ska jag ta mig till ? :'/

var dessutom med julia älskling igår och vi tog typ kort och vi var ute hela dagen. i skogen, hoppade studsmatta, spelade lite fotboll, och hade verkligen kul. att det finns några bra vänner är man glad för :')

aja, ha det så bra, nu ska jag upp och kolla på Disturbia !

puss!
/jennifer

image13
bara för att jag älskar dig!


image14
välsignad härliga tussilago ^^


image15
i love the spring!


image16
oh yes, i do!


image17
och det avslutas med en liten egobild ;)

Anna Bodin

erkänn disturbia är äcklig den är sjukt bra ! saknar dig, btw

2008-04-13 | 12:04:38
http://annabodin.blogg.se
jejjeeeeeee

ja, jag håller med dig. disturbia är sjukt bra :D
och jag saknar dig med :)

2008-04-24 | 20:01:30
http://jenniferkivinen.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer