pinsam och tråkig, ful och trist, blyga och fega!

Jag saknar dig. ja, hela dig!

Och än idag undrar jag varför du valde mig.

Blyg och trist, pinsam och ful.

Inte rolig, men glad, och inte ens kul.


Nej, jag vet inte, inte då eller nu.

Jag saknar dig. Ja, hela du!


När jag var med dig, du var så söt och fin

När jag var med dig saknade jag både rum och tid.

Även om det var så tyst

Och ingen sa ett knyst

Var allting bra ändå

Det var iallafall vad jag tyckte då.


Jag älskade dig, som ingen annan

Jag trodde det, "yes, han är sann han!"

Men nej, du svek mig och lika fegt!

Bara för att allting gick så segt!


Allting tar sin tid, och allt har sin charm.

Jag ville bara att vi skulle sitta där, hand i hand.

När vi satt där i soffan., tysta och stumma.

Ja gud vad vi var dumma!

Du gjorde ditt val och struntade i mig.

Nu är jag här utan dig..


en liten "dikt" eller nått jag gjorde för längesen ^^.


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer