PÅSK!

Ja, nu är det  äntligen lov och påsk! jag har längtat väldigt länge! orkar inte med skolan, med alla prov, läxor och lekioner ibland. man vill bara sjunka ner i golvet. men man måste, annars går det nog inte så bra i framtiden.
idag är det självaste påskafton, och hela familjen ska till andrasidan gatan ^^ , eller ja, nästa gata blir det väl. ;) vi ska nämligen till julia, ocg gud vad det ska bli roligt! jag&julia måste vara väldigt stolta, eftersom vi har "parat" ihop våra föräldrar, och nu är de typ värsta bästa vännerna ^^, asfränt må jag säga ;D

denna lovveckan får man ju ta tillvara på! det har jag typ gjort ^^

söndag: ska sova hos julia idag (:
måndag: ingen aning,
tisdag: vet inte om jag skulle vara med mikaela <3
onsdag: till stan med nathalie <3
torsdag: sover hos nathalie <3
fredag: vara med erika :D <3
lördag: vara med erika carlén och mikaela <3
söndag: typ träna på religon eller nått ;D

ja, nu får man väl säga gladpåsk då!
ha det asgött :D
/jennifer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer