lov är bra!

hellu everybody! (:
okej, jag vet att typ ingen läsr min blogg, men vafan! jag skriver ändå, för att ha något att göra. för att någon någongång skulle vilja läsa. ^^

lovet har varit toppen! har varit med nathalie i stan, igår var jag med matilda, vart med erika carlén och mikaela, julia, och idag ska jag vara med erika :) kommer bli kanon! ja, och imorgon ska jag till gällstad. en toppen vecka med andra ord! :) sen på söndag kanske jag ska vara med mikaela, men jag vet inte ;)

jag har kommit på att man nästan bara skriver om vad man ska göra "för dagen" och ja, det hade jag tänkt att ändra på. men vad ska jag skriva om? x'D nedu. jag hade tänkt att skriva om idioter som bara "tar vad  dom vill ha" och bryr sig ibland, skiter i en ibland. och en riktiga vänner, som verkligen bryr sig, och dom vill jag tacka! <3
men det blir inte idag, för nu ska jag till bussen.


ha en förjävla bra dag!
/jennifer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer