löööööööööördag!

tjeeeena!

idag på två veckors helger har jag gjort något ^^, har nämligen varit på visko.
hittade ett par stövlar, fast vinterstövlar egentligen tror jag, och raka motsatsen; ballerinaskor. men jag skulle ju egentligen fått typ tennisskor har kollat på ett par reebok, som jag alltid velat ha, jag har ju ett par, men ett par andra, eftersom man kanske inte vill ha likadana, men ändå ett par reebok som är så sköna ^^. men det blev aldrig av att jah köpte dom. sen fanns det massor med andra med, men ja, endel var väl för dyra så jag inte fick dom, och själv hade jag inte råd med dom ^^ men mamma sa att jag skulle få ett par nästa helg eller nått, när vi skjulel till självaste borås ^^. inte så maffigt precis men alltid något. ;)

annars idag kommer nog hela lindén famijen hit och kollar på melodifestivalen.
det ska bli kul och se vilket bidrag som vinner. rixfm, ja, gärt (hahahaahah) har ju skapat en "kampanj" med att få krister sjögren till belgrad. men fyfan! det biudraget gillar jag verkligen inte. har faktiskt aldrig gilalt honom. jag vet inte varför, men nej. jag gillar sanna nilsen och linda bengtzing, hennes låt är så svängig, men knske inte min favoritlåt, men ni fattar ^^.


nu ska jag nog gå och "göra ingenting"
pusshaaaj!
/jennifer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer