STOCKHOLM!

Hejsan alla människor (och släkt, mamma har nu berättat för hela släkten att jag har en blogg Hoppas ni inte läser bara. Fast det gör ni ju om ni läser detta. xD)

Har haft en härlig helg faktiskt. Förutom att jag inte kunde komma på Ankis fest i fredags bara. Det var ju synd. Men iallafall har jag varit i Stockholm sen i fredags. Vi åkte upp pga att Eira, min kusin skulle namngivas i lördags. Kanske skulle åkt upp ändå, vem vet ^^.

Vi åkte på fredags kväll, eller ja,senare på eftermiddagen. Vid halv 5 ungefär. Vi var väl där vid 8 halv 9. Pappa gasade på lite på motorvägen. Lite för fort kan man säga ibland ^^ Men det gick bra och vi kom fram. Lite klur med vägen till min morbror och Pär, men annars så. ;) Vi åt middag där, trevligt trevligt. De har en underbar lägenhet också. Riktigt snygg! Jag diggar min morbror så mycket för han är så cool! Älskar skådespeleri, sjunga, fota, dansa. Ja, sånt! Och jag är stolt över att han vågar visa att han är homosexuell. Det är modigt, för det är vissa som bara hånar dem, och tycker de är helt annorlunda. De är helt vanliga personer, och jag är glad över hur min morbror är. Han behöver inte ändra på någonting! Och jag kan faktiskt inte säga att han ser särskilt gay ut. Han är bara så cooooool! :D

Sen efter middagen, som var supergod! Åkte vi hem till Camilla, min moster, Thomas och Eira. Deh ar det också väldigt fint.. Mysigt och sånt. :) Vi var väldigt trötta, så vi fixade oss, sa godnatt och släckte lampan. (min mobil lyste efter sms, men annars så^^) 

På morgonen vaknade vi ungefär kvart över åtta. Eftersom vi skulle fixa till dopet/namngivningen behövde vi vara vid Polishögskolan, där vi skulle vara vid ungefär 11. Jag skulle juspåela tärflöjt också, så jag tränade en stund där borta. Vi fixade där. Dopet började, och det var jättesött :) Lägger in någon bild sen!

Sen gick vi ut och åt. "Helene's krog&bar" typ. Ganska gott :)

På söndagen åkte vi hem. Alltså idag. Det har varit jättemysigt! Skulle skrivit mer ingående om jag inte skulle vara "in a hurry" right now. Ska upp och kolla film. Fixa te som jag älskar!

Så ja, vi hörs&ses!
Pusshej!
/Jennifer
Annie

Tittade på bilddagboken och dom verkade ha det skitsnyggt! dessutom är alla i din släkt jättefina! hur kommer det sig egentligen? jaja, det är ju omöjligt för dina barn att dom inte blir fina, eftersom du inte har en enda ful i hela din släkt typ ;) hahaha, det blev lite konstigt men du fattar vad jag menar iallafall :D

2008-06-29 | 21:14:38
http://annienilsson.blogg.se/
Jennifer

Åhtack Annie! Vad snäll du är! :)

2008-07-04 | 17:43:00
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer