Frida&Julia

Hallååååååååå!
Idag har jag varit med Julia&Frida. Jag&Julia trodde inte Frida skulle kunna komma hit, för hon var orolig över om hon skulle komma till Malmö eller inte. Haha, men hon kom fram till slut. :)

Vi kom på att det skulle vara roligt att hoppa ifrån taket ner på studsmattan. HAHAHA, det var det. Men jag vågade inte först. Men sen gick det prima. Julia satte sig till och med på rumpan. Fatta vad kul det var xD Hon flög flera meter upp! Haha, men vi andra vågade inte xD

Sen spelade vi ett spel som heter "Panik" haha, det är verkligen Panik. Man vet inte vad man ska säga xD Nu vet ni ju inte vad det går ut på, men köp det så vet ni ^^

Imorgon ska jag till Erika och vi ska typ äta pizza, kolla film och massor! ASSKOJ gför jag saknar henne så!

Nu kommer bilder ifrån Falkenberg, och ifrån idag :D
Enjoy!














nu ska jag gå, kommer mer bilder ^^
pusshej, hare gött :D
/jennifer


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer