Nära&kära, detta är till er!

Okej. Nu är jag tvungen till att skriva detta. Jag vill få det gjort ;

Anledningen till att jag lever är för mina föräldrars hjälp. Anledningen till att jag orkar kämpa är mina vänners hjälp. De stöttar mig, hjälper mig, och finns alltid här. Det vet jag och jag älskar hela bunten! Jag vill bara tacka er, och min familj för att ni alla finns här. Jag vet att jag kan vara jobbig, gnällig, kaxig, skrytig, idiotisk, störande och allmänt tråkig, men jag försöker faktiskt så gott jag kan. Det tror jag alla gör. De vill väl ha människor som älskar en? Jag tror att alla människor har någon att älska eller att man blir älskad av någon. Jag vill iallafall tro att det är så. För vad lever man för om inte kärleken? Visst, det finns människor som vill satsa på karriären, men vad i slutet ska man få ut av det? Pengar, respekt, stolthet? Av kärleken blir man glad, lycklig och man har levt för det man ska leva för. Kärleken går ju ut på att man ska bli älskad. Om inte den hade funnits hade varken du, jag, hon eller han funnits. Fötstår ni vad jag vill komma till? Jag vill att man ska älska alla som dem är. Det är så det blir personligt. Det är underbart, eller hur?

Tack mina vänner, familj&släkt. Ni är dem bästa jag har. Kärleken för er är otroligt stor! ♥


Jag vet att bilden är otroligt ful, men det är vännerna som räknas ,ellerhur? (: Jag vet att endel inte finns med, men ni betyder så hemskt mycket ändå! Och även om jag inte umgås med er vardagligen, så ska ni veta att ni finns alltid i mitt hjärta ändå (:


Jag tror inte att jag har någon nyare bild på dig&mig mamma, men du ska veta att jag verkligen älskar dig. Även hur jobbig du än är, så tror jag oftast att du har rätt, även om jag inte alltid vågar erkänna det. Jag är envis, eller hur? Ja, du finns alltid här och du är den bästa mamman någon någonsin kan få!


Nu är det skitungens tur! Jag brukar intre sakna dig så hemskt mycket när du eller jag är iväg och inte har varandra, men det är tråkigt att inte ha någon att busa med, skoja med eller reta. Det kan jag erkänna. Jag älskar dig hur otroligt jobbig du än är oftast. Det är kul att ha ett syskon ibland också såklart (:


Pappa! Du är en tjatig, jobbig och hemskt noggrann pappa. Men du är även en otroligt go, snäll, härlig och rolig pappa. Jag vet att du inte lyssnar ibland och man får upprepa samma saker flera gånger för att du ska förstå. Men när du väl förstår hjälper du mig. Jag är otroligt tacksam över att ha dig, och många frågar: "skäms du över dina föräldrar?" Då svarar jag: "Nej, det gör jag verkligen inte" Jag är stolt över att ha dig och du är den bästa pappan man kan ha! Jag älskar dig.


Nu vet jag att detta inte är så roligt att läsa, ingen behöver göra det, fast om ni ser detta har ni ju gjort det ^^ Men jag var tvungen eftersom man kanske allt för sällan tackar sina vänner och familj för att dem finns. Jag är glad bara jag får leva i nuet. Jag är glad över att jag är jag och inte någon annan :)

Nu vet ni allting, hur jag känner occh hur mycket jag verkligen älskar alla mina nära&kära.
erika

du är så himla underbar, jennifer <3

2008-07-30 | 12:49:54
Sabiha

Aw, jag är ju med där! :D ILY Jennifer (: <3

2008-08-17 | 18:08:30
http://hannahsabiha.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer