Musik, musik, musik i mina högtalare

Musik, musik, musik! Det är det som är i hjärnan nu. Skulle vilja vara en liten musikspelare själv. Gud vad härligt det hade varit. Klickat på en knapp och fått fram musik när man vill. Inte behöva släpa med sig varken mobil, MP3 eller Ipod. Fast jag vill ha en Ipod Nano. En grön, vit, blå, silver eller rosa ^^ Det är ju alla färger väl? Isåfall har jag verkligen svårt att välja en om jag ska köpa en xD Men ja, iallafall ^^

Lady Gaga - Just dance. Den bästa låten msuikvärlden någonsin gjort! JAG ÄLSKAR DEN! Gud, ett måste nu i somamrsolen :) Nu ska jag nog gå och kolal på film, tv eller något liknande ^^ Undra hur jag ska klara mig utan låten? ^o) Men jag klarar mig nog :D

Hej, puss, ses!
/Jennifer


Ipooooooood! <3 ( svart fanns ju med. Också ascoolt ju :D?



Har blivit lite brunare idag iallafall ^^


Annie

man tröttnar defenitivt på en rosa, haha! och den låten som du tycker är världsbäst ska jag ladda ner nu hade jag tänkt :D

2008-07-27 | 04:52:38
http://annienilsson.blogg.se/
jennifer kivinen

Annie: asså? då vill jag nog ha en grön ^^ den är grym, det kan jag ova dig :D

2008-07-27 | 12:12:45
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer