Staden Borås med världens sötaste ungar!

Hej snubbar!

Idag ska jag vara med Mikaela&Amanda. Som tur var dog inte Mikaela igår när hon var på Liseberg, vilket var otroligt tur! :D Vi ska till borås och ha kul! :D Nu ska jag gå! Mamma ska köra ner mig till bussen.

Hare göttans!

UPPDATERING:

Jag och Mikaela åkte till stan. Där träffade vi Amanda och vi gick till Gina och Mikaela shoppade, as usuall. ;) Sen fikade vi på Bakgården. Jagfick en dammsugare av Mikaela. Tack! Vi tgo lite kort i stan och sen shoppade hon ännu mer! Vi gjorde väl inte så myclet, köpte godis, gick upp på Åhlénstaket, fotade mer och mer! Sen gick vi hem till Amanda och höll på att dö av värmen även om det inte var så varmt egentligen ^^ Ja, vi åt där och sen gick vi till Gina igen och sen bussen.
Åt pizza när vi kom hem. Hoppade studsmatta och cyklade sen. Kollade läget och snen träffade vi Marcus&Richard. Förstår inte hur man kan hålla på som dem... När vi åkte tillbaka kom Julia&isabelle. Vi cyklade lite till och sen åkte Mikaela hem. Eller ja, gick. ^^ Sen gick vi en nattpromenad efter att ha suttit vid datorn en stund. Vi gick med Julia&Isabelle. Vi träffade massor med trevliga grodor och paddor. Blev jätterädd xD Vi gick in i deras tält. Haha! Nu är vi hemma och Amanda ligger i sängen. Ska snart sova efter att jag har borstat tänderna ^^ Det måste man göra även om Amanda inte gjord det ^^ Okej, kul att veta! xD

Hare bäst! (Bilder kommer för dem som undrar ^^)
Hej, pus, ses!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer